WE ARE YOUNG



Älskar denna låten förtillfället! ♥

Har förövrigt haft en helt okej helg, jobbade till 19 igår och åkte sedan hem till killen min för lite fredagsmys med tacos och hockey. Somnade dock tidigt, hockey är inte riktigt min grej! ;)
Idag har jag tränat och precis ätit middag, nu skall jag ta och göra i ordning mig. För ikväll blir det bio med älsklingen, the avengers blir det!

Så får återkomma imorgon, puss
Erica

Du vet hur jag är när det gäller musik och inte riktigt lyssnar på det alla andra lyssnar på.

Jag har lyssnat på fun. i två år och nu plötsligt börjar alla lyssna på dem. Blir så ledsen när det händer. Men ja, de är sjukt bra. (The Gambler är den finaste låten<3)



Har för övrigt internet i lägenheten nu, så nu kan jag läsa din blogg igen :D:D:D:D:D:D:D



hjärta

2012-05-10 @ 15:58:03
http://dansikonfettiregn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: