FEEL ASLEEP INSIDE A FANTASY



Är så sjukt sugen på att fota, tycker att bilden ovan är jätte fin.
Den ger mig lite inspiration då jag har ett majsfält inte alls långt ifrån där jag bor, så får hoppas det fina vädret som är idag håller i sig nu så att jag kan fota där innom några dagar.

Annars så har jag precis ätit frukost, blev keso, hallon, bannan och lite musli.
Har även fått extremt mycket utslag på kroppen efter fitline jucien som jag dricker, den känner av när jag har ont någon stanns. Så får hoppas den bekämpar mina smärtor i högerarmen som jag har haft ett tag nu,  så att jag är fit for fight på söndag då det är seriepremiär.
Men skall ta och packa lite för drar till robin efter jobbet idag, xx

Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: