270912


Godmorgon/förmiddag!
Har precis ätit frukosten på bilden ovan, banan pankakor. Jätte gott men väldigt mättande, orkade inte ens äta hälften.. Reseptet hittar ni HÄR.
Har startat ett litet projekt här hemma och det är att få min familj att äta nyttigare och mer varierat. Igår lagade jag en jätte god fisksoppa, reseptet för den hittar ni HÄR. Valde dock att ändra lite på den genom att ha potatisen brevid och att inte mixa den.
För tillfället sitter jag i köket och skall strax ta hand om disken, sedan så skall jag ta och göra iordning mig för dagen och sedan åka ner till affären för att handla mat.
Ikväll väntas jobb 17-23.15, så får se hur mycket jag hinner titta in här innan jag måste åka! xx

Kommentera inlägget här:

Namn:
Why not? ♥

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar: